maanantai 1. kesäkuuta 2015

Kansanedustajan pitää noudattaa lakia

Kansanedustaja Tapani Tölli, armeijakaverini RUK-kurssi 138

From: Erkki Aho
Sent: Monday, June 1, 2015 7:57 AM
Subject: Kansanedustajan pitää noudattaa lakia

Tervehdys Tapani, armeijakaverini,
Käännyn Sinun puoleesi jotta saisin oikeutta Suomessa. Lähetän tämän sähköpostin tiedoksi myös muille tuntemilleni kansanedustajille, jotka myös tuntevat minut ja tietävät kuka olen. Kansanedustajat ovat Timo Soini, Ritva Elomaa, Anna-Maja Henriksson, Vesa-Matti Saarakkala, Jutta Urpilainen, Hanna Halmeenpää, Katja Hänninen, Olli Immonen, Niilo Keränen, Pirkko Mattila, Juha Pylväs, Antti Rantakangas, Juha Sipilä, Eero Suutari, Mirja Vehkaperä, Ville Vähämäki. Laitan tämän sähköpostin tiedoksi työ-ja oikeusministeri Jari Lindströmille sekä poliisiministeri Petteri Orpolle.
Kysymys on siitä, että olen joutunut valtion rikollisen toiminnan kohteeksi ja uhriksi. Olen kärsinyt rikoksen uhrina neljä konkurssia ja minut on tuomittu 75 päivän ehdottomaan vankeuteen saatavan perusteella, jota ei ollut olemassakaan. Olen joutunut järkyttävien ihmisoikeusrikosten kohteeksi puolustaessani laillisia oikeuksia. Tässä ihmisoikeusrikokset:

En ole saanut koko oikeustaisteluni aikana ( yli 20 vuotta) esteetöntä rikostutkintaa enkä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä. Asia on ollut koko ajan vireillä joten se ei voi olla vanhentunut.
Kysymys on tästä asiasta

Tässä juridinen argumentointi tutkintapyyntöineen, minkä poliisi ja laillisuusvalvojat ovat jättäneet tutkimatta. Ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut asianajaja ja oikeustieteen tohtori ovat sitä mieltä, että juridisessa argumentoinnissani ei ole virheitä.

Olen tehnyt asioista myös videon, josta asiat selviävät

Olen kirjoittanut asioista kirjan todistusaineistoineen. Kirjan nimi on Olet Maamme Armahin Suomenmaa ISBN 952-91-4593-X
Minä toivon, että Sinä Tapani otat ohjat käsiisi ja toimit mahdollisesti yhdessä tuntemieni kansanedustajien sekä oikeus- sekä poliisiministerin kanssa jotta oikeus kohdallani toteutuu.

Ystävällisin terveisin
Erkki Aho, armeijakaverisi
Kalajoen kaupunginvaltuuston jäsen ( 7.s. Kausi)
044-3025948


Ei kommentteja: